Physical Examination

每年学校都有检查身体的习惯来保持每个学生的健康。。。 事实上这是应该的,可是反而我想这是不应该的了,因为他们只是很随便的把你检查完。我只是逼不得以的,因为我们都已经付学校的钱了(已经包含在内了)。身体检查只花了半个小时。。检查完我应该就马上要回家 ,可是我遇见我中学的几个朋友(Jenny, Katherine, Moises),所以聊了起来,耽误了差不多半个小时。。。

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Silent Dreamer |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.