真的很对不起


首先,我要跟那些青蛙说声:”对不起”。。。其实我们也只是逼不得已的。。。
青蛙虽然很小也不会咬人 ,但是很可怕的是牠很会跳。。。
其实我不是第一次看到活的青蛙 ,但是是我第一次自己拿到活的,真的很害怕。。。哈哈

我真的很幸运, 因为我拿到底青蛙是很乖的---牠没有尿,因为别的青蛙都有尿。。。
还有, 我的青蛙不会很乱动。。。

This is really a good experience... Will never forget the feeling ...

我们不要小看这些青蛙 ,因为虽牠们很小但是牠们的生命力很强。。。虽然已经把牠们剪掉了,牠们还活着。。。好可以跳呢

牠们真的很伟大呀!!!

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Silent Dreamer |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.