可喜可恨

interview... 真的很麻烦。。。

我跟我妈妈昨天就说好了三点要再自由大厦见面, 但是今天她迟到了。。。
反而让我等了30 分钟。。。

我先去四楼 ,到了那边, Beverly (那里得管里员)先让我填Form。。。
然后去了五楼。。。才访问我。。。问了我很多问题。。。
然后再回去四楼。。。 说星期天有Orientation, 我应该去
再然后我应该去检验。。。

真的太麻烦了!!!

P.S. 我去北京的时候又没有这样。。。实在是烦死了。。。

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Silent Dreamer |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.