[10/04/23](19:40)棟樑Facebook留言

[10/04/23](19:40)棟樑Facebook留言

因 為我要搬我在台北的家。所以這兩天要來打包。發現有好多好多的回憶!當時來到這個家第一個晚上的心情我還記憶猶新,那時終於準備要來台灣發片了,心裡是多 麼徬徨,多麼緊張!誰知這樣一住下來就住了5年!中間幾次要搬都因為太忙沒時間而作罷,這次終於下定決心!哈哈!我的嗎呀!東西之多可想而知!還有你們大 家貢獻了一整個房間的禮物等。所以這兩天有夠我忙的了!陪我走過這一段台灣時光的小窩,我會想念你的!MUAKXXXXX ^-^

資料來源:張棟樑Nicholas Facebook專頁


0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Silent Dreamer |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.