[10/01/09](世界日報)張棟樑斬衰運 積極復出

馬來西亞歌手張棟樑,去年10月因過度勞累,引發猛爆性肝炎,住院、休養近兩個月,損失500萬元酬勞。去年底復工開唱,他準備大展身手,接演偶像劇復出,沒想到醫生卻囑咐他不能熬夜過勞,且至少調養半年,他只好忍痛推掉邀約。
&P4o0R7C:U7u;N:{7J1d0W5G1h,g3q
回想起2009年的不順遂,張棟樑感觸良多,去年初父親因中風入院,導致唱片延後發行,年底他也因健康問題入院,他感慨說:「很慶幸自己去年經歷許多,更懂得珍惜當下。」0|;p9N7R+@
%e)I3y,V!P%g
www.onlynicholas.com.hk U/D-~%G*\7\0M)?
張棟樑返回大馬老家休養,之前因肝病膚色偏黃,他自嘲像「燈泡」一樣,不敢露臉見人,在母親細心照顧下,每天喝雞湯補身體,已經胖好幾公斤,一覺睡到自然醒的生活,反而讓他閒得發慌,近日積極復出,還剪新髮型亮相。
)u:L5Y r2`)s/j%W)`+P$z#N7e.}
資料來源:世界日報

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Silent Dreamer |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.