[10/01/17](轉載官網)王子日記 10/01/17

12點已經過去,大家都也平靜下來了吧?!我只想跟大家說,關 於《人氣歌手獎》投選,從一開始我就要大家量力而為,但知道大家都護主心切,尤其前兩天開始到剛剛結束,大家都已經“元氣大傷”了吧?但你們真的讓我很感 動,不管最後結果如何,今天晚上在我心裡,我已經得奬了!!! %M;l;]'T-?9P.N%L.u+r
www.onlynicholas.com.hk*|+m6a(E/~.[6Q0q
待會我馬上就要飛到北京繼續工作,只要一直有你們的支持,我都會一直開心的工作下去!
+|'g$j+I"k"~
.V7X0`5c"k-w2R/^辛苦你們了!去睡吧!
%_0Q2T!|-u8G-l"Owww.onlynicholas.com.hk
5Q.N#u6C"a"a*sLOVE YOU ALL~ 哈哈!
8|6w*s:G;x$}7m%G5v:T
!v*}!J0O"o1S)z:n張棟樑香港歌迷會棟樑
5B.m X4E%h5P!A2N)u+[2s2010/01/16
張棟樑香港歌迷會;S*Z'T3}:I3y-a%W'?"U

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Silent Dreamer |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.