張棟樑騎小摺當媒人 怕亂點鴛鴦譜


記者林佳宏/台北報導

張棟樑「戀愛巴士」活動宣告起跑,首度當媒人,卻怕搞砸了!

張棟樑為新專輯造勢,規劃「戀愛巴士」號召5男5女出遊,他也客串媒人為歌迷配對,張棟樑騎著腳踏車領路,「其實我很想開車,但我又要充當大家的媒人,如果再當司機,我怕我忙不過來。」

對於要擔任媒人,張棟樑心情緊張,不知要如何帶氣氛、搞團康,又害怕彼此不來電,無法配對成功,他說:「我沒有這樣當過媒人的經驗,很怕不小心搞砸!」

From: http://www.libertytimes.com.tw/2009/new/jun/11/today-show9.htm

0 comments:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 Silent Dreamer |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.